• ✓ 30 dagar ångerrätt
  • ✓ Säkert via  
  • ✓ Låga frakter
  • ✓ Svensk trygghet i över 50 år

Support Service Garanti

Service ikon
Garanti, service och reklamationsärenden

- Vi hjälper dig! Fyll i formuläret nedan.

Fyll i nedan formulär vid frågor/ärenden runt service-, support-, reklamation- och garantiärenden.

VIKTIGT: Instruktioner vid retur. Vi hjälper er med fraktsedel. 

Vid retur/ångerköp, kontakta vår serviceavdelning på service@promixsweden.se eller via formuläret nedan för returinstruktioner. Ange ordernummer och kort ärenderubrik. Det är viktigt att du får fraktsedel från oss så att returen går rätt väg via vår logistik.

Vår service- och garantienhet svarar via e-post. Det är viktigt att du anger ärende, kundnummer och ordernummer samt bifogar tydlig beskrivning. Vid skador bifoga gärna bilder till service@promixsweden.se (ange ordernummer i ämnesraden).

När du kontaktar Promixsweden.se via kontaktformulär och e-post lagras ditt e-postärende och din kontaktinformation hos oss. Det är nödvändigt för att vi ska ha möjlighet att hjälpa dig och slutföra ditt ärende samt för att kunna kontakta dig om det skulle vara behov för uppföljning. För mer information, se vår integritetspolicy.


Info kring Klarna och ångerköp

  • Om fakturan är betald: Klarna återbetalar dig snarast efter hantering av returen.
  • Om fakturan ej är betald: Produkten tas bort från fakturan.
  • Du kan markera returen i Klarna online (ej obligatoriskt men rekommenderas).
  • Återbetalning sker efter att returen är hanterad på vårt lager.

Leveransadress för retur:
PromixSweden
Brahegatan 46
553 34 Jönköping
(Invänta dock frakthandlingar från oss innan retur skickas)